Opieka techniczna
Usługę opieki technicznej nad sklepami Magento kierujemy do klientów, którzy cenią swój czas lub oczekują fachowego i szybkiego wsparcia w wypadku wystąpienia problemów.
W ramach opieki technicznej zapewniamy:
- interwencję w przypadku awarii,
- konsultacje telefoniczne lub/oraz poprzez pocztę elektroniczną,
- monitorowanie wydajności sklepów,
- aktualizację bazy produktów,
- zmiany w konfiguracji sklepu,
- prace graficzne,
- rozbudowę funkcjonalności sklepu,
- przywracanie kopii zapasowych,
- zdalne połączenie (zdalny pulpit) z komputerem klienta lub komputerem firmy obsługiwanej przez klienta w celu usunięcia awarii lub udzielenia pomocy,
- umowę o zachowaniu poufności.
Jeżeli nie chcesz się martwić aktualizacjami sklepu, czy problemami technicznymi spowodowanymi zmianami konfiguracji serwera, skorzystaj z jednego z planów:
Opieka Podstawowa obejmuje:
- czas reakcji na zgłoszenie: do 48h,
- czas pracy administratora: do 2h lub do 4 interwencji miesięcznie,
- przyjmowanie zgłoszeń oraz konsultacje poprzez pocztę elektroniczną wyłączenie od jednej osoby wymienionej w umowie lub wyznaczonej przez klienta,
- abonament miesięczny: 0
Opieka Rozszerzona obejmuje:
- czas reakcji na zgłoszenie: do 24h (poniedziałek-piątek); do 48h (sobota-niedziela),
- czas pracy administratora: do 5h lub do 10 interwencji miesięcznie,
- przyjmowanie zgłoszeń oraz konsultacje poprzez pocztę elektroniczną lub telefonicznie wyłączenie od jednej osoby wymienionej w umowie lub wyznaczonej przez klienta,
- abonament miesięczny: 0
Opieka Pełna obejmuje:
- czas reakcji na zgłoszenie: do 2h (poniedziałek-piątek); do 24h (sobota-niedziela),
- czas pracy administratora: do 10h lub do 10 interwencji miesięcznie,
- przyjmowanie zgłoszeń oraz konsultacje poprzez pocztę elektroniczną lub telefonicznie od wszystkich osób upoważnionych przez klienta,
- monitorowanie wydajności sklepu,
- bezpłatne aktualizacje bazy produktów,
- zdalne połączenie (zdalny pulpit) z komputerem klienta lub komputerem firmy obsługiwanej przez klienta w celu usunięcia awarii lub udzielenia pomocy,
- abonament miesięczny: 0